Pristup, arhiviranje i finansijski model časopisa
Ovaj dio pojašnjava način pristupa sadržaju časopisa „Poslovni konsultant“, način arhiviranja objavljenih radova, kao i osnovne izvore finansiranja časopisa.
Pristup časopisu
Pristup sadržaju naučno-stručnog časopisa „Poslovni konsultant“ omogućen je isključivo pretplatnicima. Nakon izvršene pretplate, korisnici putem zvanične FINconsult online platforme dobijaju registracijske podatke (korisničko ime i lozinku), koji im omogućavaju pristup svim dostupnim brojevima časopisa u elektronskoj formi.
Pretplata omogućava čitanje, preuzimanje i citiranje objavljenih radova u skladu s pravilima akademske čestitosti i korektnim navođenjem izvora. Neovlašteno dijeljenje pristupnih podataka trećim licima nije dozvoljeno.
Arhiviranje
Svi objavljeni radovi trajno se čuvaju na serverima Edukativno-konsultantske kuće FINconsult Tuzla, kao i u okviru zvanične digitalne arhive časopisa dostupne pretplatnicima putem online platforme.
Časopis je posvećen dugoročnom očuvanju digitalnog sadržaja i osiguravanju stabilnog i neprekinutog pristupa svim prethodno objavljenim brojevima. U slučaju tehničkih promjena, nadogradnji ili migracije sistema, FINconsult će osigurati kontinuitet pristupa arhivi radova.
Izvori prihoda i finansiranje
Časopis „Poslovni konsultant“ finansira se prvenstveno putem pretplatničkog modela i institucionalne podrške Edukativno-konsultantske kuće FINconsult Tuzla, kao i povremenih projektnih aktivnosti koje doprinose razvoju naučnog i stručnog izdavaštva.
Finansijski modeli i izvori prihoda ni na koji način ne utiču na uređivačku nezavisnost, proces recenziranja, niti kriterije odlučivanja o prihvatanju rukopisa. Uredništvo zadržava punu autonomiju u donošenju odluka vezanih za objavljivanje radova.
Oglašavanje i direktni marketing
Časopis može povremeno objavljivati oglase ili promotivne sadržaje koji su povezani s oblastima ekonomije, finansija, računovodstva, poreza, menadžmenta i savremenih poslovnih praksi. Svi oglasi su jasno vizuelno odvojeni od naučnog i stručnog sadržaja časopisa i nemaju utjecaj na uređivačku politiku, recenzentske odluke ili izbor radova za objavljivanje.
Obavještenja o pozivima za radove, novim brojevima, konferencijama, edukacijama i drugim aktivnostima časopisa šalju se ciljano i umjereno, isključivo u informativne svrhe. Časopis ne koristi agresivne niti obmanjujuće marketinške prakse. Primatelji obavijesti mogu u bilo kojem trenutku zatražiti uklanjanje sa mailing liste.
