2. MEĐUNARODNA NAUČNO-STRUČNA KONFERENCIJA „BRENDIRANJE TURISTIČKE DESTINACIJE”

Univerzitet FINRA Tuzla organizuje 2. Međunarodnu naučno-stručnu konferenciju pod nazivom „Brendiranje turističke destinacije“, koja će se održati 27. i 28. juna 2025. godine.

Konferencija ima za cilj razmjenu znanja, iskustava i istraživačkih rezultata iz oblasti razvoja i brendiranja turističkih destinacija, s posebnim fokusom na ulogu sportskih događaja, digitalnog marketinga, održivog turizma i kulturno-religijskih vrijednosti.

Tema konferencije:
Brendiranje turističke destinacije
Datum:
27. – 28. jun 2025. u 10:00h
Mjesto održavanja – 27. juni:
Univerzitet FINRA Tuzla,
Mitra Trifunovića Uče br. 9, Tuzla, BiH
Mjesto održavanja – 28. juni:
Panonska jezera, Tuzla

Ciljevi konferencije

Promocija znanja i umrežavanja

Cilj konferencije je predstaviti aktuelna istraživanja, promovisati brendiranje turističkih destinacija i turističkih proizvoda, predstaviti primjere dobre prakse, otvoriti nove i proširiti postojeće vidike u brendiranju, kontinuirano širiti znanja i izmjenu iskustava iz prakse, poticati transfere znanja i međusobnog povezivanja turističkih destinacija i bolje povezivanje visokoškolskih ustanova koje se bave edukacijom kadrova u oblasti turizma, ugostiteljstva i gastronomije.

Jačanje akademske zajednice

Konferencija će okupiti naučnike i stručnjake zainteresovane za jačanje akademskih baza u sferama turizma, ugostiteljstva i gastronomije, koji će kroz izlaganja i diskusije razmjenjivati znanja i iskustva, te pridonijeti unaprjeđenju struke.

Interdisciplinarni pristup i analiza prakse

Ova konferencija će stvoriti priliku za stručne rasprave i analize primjera dobre i loše prakse u brendiranju turističkih destinacija. Poseban naglasak bit će na interdisciplinarnom pristupu i povezanosti nauke i rada na terenu.

PROGRAMSKI ODBOR

  1. Prof. dr. sc. Adil Kurtić, emeritus, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  2. Prof. dr. sc. Drago Cvijanović, Univerzitet u Kragujevcu, Srbija
  3. Prof. dr. sc. Drago Šubarić, Sveučilište u Osijeku, Hrvatska
  4. Prof. dr.sc. Željko Sudarić, Veleučilište “Lavoslav Ružička” Vukovar , Hrvatska
  5. Prof. dr. sc. Ismet Kalić, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  6. Prof. dr. sc. Nedim Čaušević, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  7. Prof. dr. sc. Saša Čekrlija, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  8. Prof. dr. sc. Damir Ahmić, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  9. Prof. dr. sc. Marija Knežević, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  10. Prof. dr. sc. Edin Glogić, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  11. Prof. dr.sc. Merima Aljić, Turistička zajednica TK, Tuzla, BiH
  12. Doc. dr. sc. Zijad Lugavić, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  13. Doc. dr. sc. Edin Jahić, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  14. Doc. dr. sc. Damir Alihodžić, Agencija za certificiranje halal kvalitete u BiH, Tuzla, BiH
  15. Doc. dr. sc. Marko Jurakić, Veleučilište VIMAL, Hrvatska
  16. Ivana Karanikić, Balkan Luxury Concierge DMC Croatia, Rijeka, Hrvatska

ORGANIZACIONI ODBOR

  • Mr.sc. Adem Azapagić, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  • Mr.sc. Aldijana Omerović, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  • Miralem Mešković, Turistička zajednica Tuzlanskog kantona
  • Amra Jaganjac, Turistička zajednica grada Tuzle
  • Nermin Hodzić, Cooking Akademija, Sarajevo
  • Majid Porobić, JP Panonika Tuzla
  • Sabina Kovačević, Turistička zajednica grada Lukavca
  • Mehmed Djedović, Turistička zajednica općine Kalesija
  • Edin Ibrišimović, Turistička zajednica grada Gračanice
  • Edvin Selić, Turistička zajednica grada Živinica
  • Edin Šerifović, Turistička zajednica grada Srebrenika
  • Jasmin Imamović, Turističko-ugostiteljska škola, Tuzla
  • Munevera Rahmanović Hrbat, Ekonomsko-trgovinska škola Tuzla
  • Ćerima Hasić, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  • Amra Bajrić, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH
  • Kristijan Banović, Univerzitet FINRA Tuzla, BiH

PRIJAVLJENI RADOVI

Naslov teme (BIH/EN) Autori
SPORTSKI DOGAĐAJI U FUNKCIJI RAZVOJA TURIZMA SAVREMENOG DRUŠTVA
SPORTS EVENTS IN THE FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT OF MODERN SOCIETY
Ivan Anastasovski, Adil Kurtić, Ekrem Čolakhodžić, Jovan Veselinović
SELEKTIVNI OBLICI RAZVOJA TURIZMA TUZLANSKOG KANTONA
SELECTIVE FORMS OF TOURISM DEVELOPMENT IN THE CANTON OF TUZLA
Edin Jahić, Zijad Lugavić, Merima Aljić
SPORT I ODRŽIVI RAZVOJ: PARADOKS STRATEGIJE RAZVOJA SPORTA
SPORT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT: THE PARADOX OF SPORT DEVELOPMENT STRATEGY
Marko Begović, Damir Ahmić, Edin Užičanin
REKREACIJSKI SPORT (SEGMENT SPORTSKOG TURIZMA) KAO VAŽNA KOMPONENTA MODERNOG NAČINA ŽIVOTA
RECREATIONAL SPORTS (SPORTS TOURISM SEGMENT) AS AN IMPORTANT COMPONENT OF THE MODERN WAY OF LIFE
Zenel Metaj, Fatmir Pireva, Nazim Myrtaj, Zijad Lugavić
STAVOVI TURISTA O SPORTSKO-REKREATIVNIM I KULTURNIM AKTIVNOSTIMA KAO SADRŽAJIMA TURISTIČKE PONUDE OHRIDA
TOURISTS’ VIEWS ON SPORTS, RECREATIONAL AND CULTURAL ACTIVITIES AS CONTENT OF OHRID’S TOURIST OFFER
Branimir Mikić, Blagoje Risteski, Jasminko Dugonjić, Nikola Pavlović, Aleksadra Perović
SPORTSKI TURIZAM U SJEVEROISTOČNOJ REGIJI SJEVERNE MAKEDONIJE
SPORTS TOURISM IN THE NORTH-EAST REGION OF N. MACEDONIA
Dalibor Trajchev, Ismet Kalić, Hadžib Salkić, Damir Ahmić
ULOGA VUKOVARSKO-SRIJEMSKE ŽUPANIJE U RAZVOJU CIKLOTURIZMA
THE ROLE OF VUKOVAR-SRIJEM COUNTY IN THE DEVELOPMENT OF CYCLE TOURISM
Sandra Mrvica Mađarac, Višnja Bartolović, Zvonimir Filipović
PAMETNA INFRASTRUKTURA U SPORTSKOM TURIZMU
SMART INFRASTRUCTURE IN SPORTS TOURISM
Damir Ahmić, Hadžib Salkić
SPORTSKI TURIZAM KAO KATALIZATOR LOKALNOG RAZVOJA INOVACIJE, IZAZOVI I PERSPEKTIVE
SPORTS TOURISM AS A CATALYST FOR LOCAL DEVELOPMENT INNOVATIONS, CHALLENGES, AND PERSPECTIVES
Šemso Ormanović, Darijan Mileusnić, Ivana Parčina, Adem Azapagić
PROCJENA UTICAJA PRIRODNIH I KULTURNIH RESURSA NA TURISTIČKU KONKURENTNOST NA BALKANU I ISTOČNOJ EVROPI
ASSESSING THE IMPACT OF NATURAL AND CULTURAL RESOURCES ON TOURISM COMPETITIVENESS IN BALKANS AND EASTERN EUROPE
Jovanka Biljan, Aleksandar Trajkov, Vera Karadzova
UTICAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA PREPOZNATLJIVOST TURISTIČKIH DESTINACIJA
THE IMPACT OF DIGITAL MARKETING ON THE RECOGNITION OF TOURIST DESTINATIONS
Hadžib Salkić, Edin Jahić
MENADŽMENT TURISTIČKE DESTINACIJE
TOURISM DESTINATION MANAGEMENT
Adnan Muslija, Sahrudin Sarajčić
NOVI PRAVCI U DIGITALNOJ TRANSFORMACIJI AKTIVNOG TURIZMA
NEW DIRECTIONS IN THE DIGITAL TRANSFORMATION OF ACTIVE TOURISM
Hadžib Salkić, Damir Ahmić
ANALIZA TURIZMA KROZ GLEDIŠTA POPULACIONOG EFEKTA KAO GLAVNOG PARAMETRA U CILJU RAZVOJA SPORTSKOG TURIZMA
ANALYSIS OF TOURISM THROUGH THE POINT OF VIEW OF THE POPULATION EFFECT AS THE MAIN PARAMETER FOR THE DEVELOPMENT OF SPORTS TOURISM
Damir Ahmić, Milan Čoh, Tomislav Krističević, Marko Begović, Edin Jahić
STRATEGIJE POZICIONIRANJA HERCEG NOVOG KAO ELITNE TURISTIČKE DESTINACIJE
POSITIONING STRATEGIES FOR HERCEG NOVI AS AN ELITE TOURIST DESTINATION
Drago Cvijanović, Bojana Ostojić, Milena Cvjetković
DIGITALNA DUHOVNOST – UTICAJ INFORMACIONIH TEHNOLOGIJA NA RELIGIJSKI TURIZAM
DIGITAL SPIRITUALITY – THE IMPACT OF INFORMATION TECHNOLOGIES ON RELIGIOUS TOURISM
Saša Čekrlija
VJERSKI TURIZAM U KRALJEVINI SAUDIJSKOJ ARABIJI U KONTEKSTU ODRŽIVOG RAZVOJA
RELIGIOUS TOURISM IN THE KINGDOM OF SAUDI ARABIA IN THE CONTEXT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT
Aldin Dugonjić
VJEŠTAČKA INTELIGENCIJA (AI) U OBLASTI BRENDIRANJA
ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI) IN THE FIELD OF BRANDING
Biljana Rađenović, Marija Knežević
POZICIONIRANJE TURISTIČKIH ORGANIZACIJA I OBJEKATA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU
POSITIONING OF TOURISM ORGANIZATIONS AND FACILITIES IN THE TOURISM MARKET
Sanja Krsmanović Veličković, Ana Gavrilović, Damir Ahmić, Senad Gutić
EKOLOŠKI I PRAVNI ASPEKTI NACIONALNOG PARKA “UNA”, NA GRANICI BOSNE I HERCEGOVINE I HRVATSKE
ECOLOGICAL AND LEGAL ASPECTS OF THE UNA NATIONAL PARK, ON THE BORDER OF BOSNIA AND HERZEGOVINA AND CROATIA
Mile Matijević, Dževad Nadarević
INFLUENCERI KAO DIGITALNI AMBASADORI: NOVA STRATEGIJA U BRENDIRANJU TURISTIČKIH DESTINACIJA
INFLUENCERS AS DIGITAL AMBASSADORS: A NEW STRATEGY IN TOURIST DESTINATION BRANDING
Hadžib Salkić, Almira Salkić
KAKO OPTIMIZACIJA ZA PRETRAŽIVAČE DOPRINOSI DIGITALNOJ VIDLJIVOSTI TURISTIČKIH LOKACIJA
HOW SEARCH ENGINE OPTIMIZATION ENHANCES THE DIGITAL VISIBILITY OF TOURIST LOCATIONS
Almira Salkić, Hadžib Salkić
DINAMIKA ŽENA U RAZVOJU AGROTURIZAM NA PODRUČJU ŽIVINICA
THE ROLE OF WOMEN IN THE DEVELOPMENT OF AGRITOURISM IN THE ŽIVINICE AREA
Sead Noćajević, Emina Salihović, Almir Dedić, Nesiba Nurkić
ULOGA DRUŠTVENIH MREŽA U OBLIKOVANJU IMIDŽA TURISTIČKE DESTINACIJE
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN SHAPING THE IMAGE OF TOURIST DESTINATIONS
Almira Salkić
ULOGA RECENZIJA I ONLINE REPUTACIJE U BRENDIRANJU TURISTIČKIH DESTINACIJA
THE ROLE OF REVIEWS AND ONLINE REPUTATION IN THE BRANDING OF TOURIST DESTINATIONS
Nedžada Tolja, Aldijana Omerović, Hadžib Salkić
INTEGRACIJA SPORTA, TURIZMA I PEDAGOGIJE U SAVREMENOM OBRAZOVANJU
INTEGRATION OF SPORT, TOURISM AND PEDAGOGY IN CONTEMPORARY EDUCATION
Adem Preljević, Dalila Preljević, Edin Jahić
SPORTSKI TURIZAM KAO POSEBNI OBLIK TURIZMA
SPORTS TOURISM AS A SPECIAL FORM OF TOURISM
Branimir Mikić, Jasminko Dugonjić, Vladimir Ivanek, Benjamin Šut, Slađa Ivanišević
ULOGA REVIZIJE U SPREČAVANJU NEPRAVILNOSTI KOD FINANSIRANJA PROMOCIJE TURISTIČKIH DESTINACIJA
THE ROLE OF AUDIT IN PREVENTING IRREGULARITIES IN FINANCING THE PROMOTION OF TOURIST DESTINATIONS
Azira Osmanović
OBRAZOVANJE I RAZVOJ KADROVA U TURIZMU
EDUCATION AND HUMAN RESOURCE DEVELOPMENT IN TOURISM
Damir Šarić
MARKETING TURISTIČKE DESTINACIJE NEUM
MARKETING OF THE TOURIST DESTINATION NEUM
Elmir Ramić
MANIFESTACIONI TURIZAM POZITIVAN EFEKAT ODRŽIVE TURISTIČKE DESTINACIJE
MANIFESTATION TOURISM POSITIVE EFFECT OF A SUSTAINABLE TOURIST DESTINATION
Edis Bajić
UTICAJ FINANSIJSKE INKLUZIJE NA TURIZAM
IMPACT OF FINANCIAL INCLUSION ON TOURISM
Vesna Zukić
SIGURNOSNI PROTOKOLI U SLUČAJU TERORISTIČKIH PRIJETNJI, PRIRODNIH NEPOGODA I ZDRAVSTVENIH KRIZA
SECURITY PROTOCOLS IN THE EVENT OF TERRORIST THREATS, NATURAL DISASTERS AND HEALTH CRISES
Nedžad Korajlić
ZAŠTITA PODATAKA U ERI PAMETNIH DESTINACIJA
DATA PROTECTION IN THE ERA OF SMART DESTINATIONS
Nedžad Korajlić, Hadžib Salkić, Samir Šečić
ULOGA SIGURNOSNE INFRASTRUKTURE U RAZVOJU ODRŽIVOG TURIZMA
THE ROLE OF SECURITY INFRASTRUCTURE IN THE DEVELOPMENT OF SUSTAINABLE TOURISM
Mile Matijević
VALORIZACIJA POTENCIJALA RAMAZANSKIH TRADICIJA ZA RAZVOJ HALAL TURIZMA: SLUČAJ KANTONA SARAJEVO
VALORIZING THE POTENTIAL OF RAMADAN TRADITIONS FOR THE DEVELOPMENT OF HALAL TOURISM: THE CASE OF SARAJEVO CANTON
Nizić Emina
TURISTIČKA ATRAKCIJASKA OSNOVA, PRIHVATNI KAPACITET, TEMELJNA PODLOGA ZA BRENDIRANJE DESTINACIJE
TOURIST ATTRACTION BASIS, ACCEPTANCE CAPACITY, BASIC BASIS FOR DESTINATION BRANDING
Merima Aljić, Edin Jahić
SPECIFIČNOSTI ULOGE INTERNE REVIZIJE U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU
SPECIFICITIES OF THE ROLE OF INTERNAL AUDIT IN TOURISM AND HOSPITALITY
Popović Zvezdana
REGULATORNI OKVIR I POTENCIJALI RAZVOJA I BRENDIRANJE HALAL FRIENDLY TURISTIČKIH DESTINACIJA
REGULATORY FRAMEWORK AND POTENTIAL FOR DEVELOPMENT AND BRANDING OF HALAL FRIENDLY TOURIST DESTINATIONS
Vildana Džafić, Damir Alihodžić, Valdet Peštalić, Mirsad Arnautalić
ASPEKTI BRENDIRANJA TURISTIČKIH DESTINACIJA KROZ ANALIZU FINANSIJSKIH INFORMACIJA
ASPECTS OF BRANDING TOURIST DESTINATIONS THROUGH FINANCIAL INFORMATION ANALYSIS
Edin Glogić
BRANDING U TURIZMU I GASTRONOMIJI
BRANDING IN TOURISM AND GASTRONOMY
Adem Azapagić, Ismet Kalić

AGENDA
2. Međunarodne naučno-stručne konferencije
„BRENDIRANJE TURISTIČKE DESTINACIJE“
Cjelokupnu agendu možete pogledati klikom na gumb ispod:
Otvori Agendu

Više detalja i prijave dostupni su na https://finra.edu.ba/.

Ne propustite priliku da zajedno unaprijedimo budućnost turizma!

2. MEĐUNARODNA NAUČNO-STRUČNA KONFERENCIJA „BRENDIRANJE TURISTIČKE DESTINACIJE”